Forsendelse og retur

Angrerett og retur 

Angrerett

Du har alltid angrerett i 14 dager iht. gjeldende lover og regler. Dette betyr at du som kunde alltid har har åpent kjøp i 14 dager fra du henter ut pakken. Den eneste betingelsen er at varen kommer tilbake til oss i sin opprinnelige stand. Varen skal sendes i retur innen 14 dager fra du gir oss informasjon om at du ønsker å angre ditt kjøp. Originalemballasje og eventuelle merkelapper skal legges ved i returen. Hvis du har fått feil eller defekt vare står vi selvsagt for returkostnaden. For mer informasjon om angrerett, se våre allmenne vilkår som du finner her

.

Slik returnerer/reklamerer du varer til oss

Returlappen er inkludert i posen/pakken som du mottok fra oss eller vedlagt e-post bekreftelse ved ordre/forsendelses bekreftelse som sendes til deg. Angi returkode og antall varer du du ønsker å returnere. Du finner returkodene på returlappen. Legg returlappen i posen/pakken før forsegling. Du kan bruke samme pose/pakke som du mottok fra oss eller en annen pose/pakke.

Vi dekker ikke retur/frakt kostanden ved bruk av angreretten. Ved retur debiteres du for returavgiften, som du kan betale på samme faktura. Ved reklamasjoner, feilleveranser og bytte betaler vi returkostnaden. Tenk på at du har ansvar for varens tilstand etter at du har mottatt varen, samt under returfrakten. Ved bruk av angreretten er det du som betaler returfrakten.

Tilbakebetaling ved retur

Bankkort

Hvis du har betalt med bankkort tilbakebetaler eller krediterer beløpet (minus ev fraktkostnad) tilbake til ditt kredittkort. Alternativt kan du sende oss bankkonto nummer du vil ha pengene tilbakebetalt til.

Reklamasjon

Vi garanterer at varene du har bestilt er feilfrie ved levering. Hvis du mottar en defekt eller feilsendt vare, vennligst kontakt vår kundeservice så snart som mulig, men ikke senere enn 14 dager hvis varen er skadet ved levering. Selvfølgelig står vi for fraktkostnaden ved feilsending og reklamasjon.

Ved en reklamasjon undersøker vi hva som er feil med produktet, i visse tilfeller må vi sende produktet til leverandøren for at de skal undersøke produktet.

Uavhentede pakker

Hvis en pakke som skal hentes hos posten ikke blir hentet ut, forbeholder vi oss retten til å debitere deg for kostnadene, dvs retur- og ekspedisjonskostnader, totalt kr 149 kr. Har du flere enn tre (3) uavhentede pakker forbeholder vi oss retten til å sperre kundekontoen din hos oss.


Odd S Nielsen Frisørsalong AS © 2018 | Powered by Mystore